Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Τσόχα η αγαπημένη!

Από καιρό ήθελα να κάνω κάποια χειροτεχνία, αλλά δεν ήξερα τι. Είχα αγοράσει από το jumbo φύλλα τσόχας και σκόπευα να πειραματιστώ. Αλλά μια η δουλεία, μία ο Μπουριτάκος, μία οι υποχρεώσεις του σπιτιού, όλο το ανέβαλα. Προχτές λοιπόν αποφάσισα να ενδώσω στην μουρμούρα της μαμάς μου και να ξεκινήσω να  βάζω τον μπουρίτο στην κούνια του, έστω για τον μεσημεριανό του ύπνο. Κοιμόμαστε μαζί βλέπεις και το απολαμβάνουμε και οι δύο... για τον τρίτο της παρέας τον μπαμπά, δεν ξέρω....! Άρχισα λοιπόν τις ετοιμασίες. Άλλαξα σεντόνια, κατέβασα τις μεγάλες κουβέρτες από την ντουλάπα και στόλισα τα παιχνιδάκια του.


Προέκυψε όμως το εξής πρόβλημα: Τα ματάκια και τα φυλακτά του τα είχα πάνω στο μαξιλαράκι του αφού έμενε αχρησιμοποίητο και τώρα έπρεπε να βρω κάπου να τα βάλω. Και κάπως έτσι αποφάσισα να φτιάξω μια καρδούλα από τσόχα, ένα μαξιλαράκι που να βάλω πάνω τα φυλακτά του.  Μάζεψα τα υλικά, τσόχα, υλικό γεμίσματος (κατακρεούργησα ένα μαξιλάρι), ψαλίδι, βελόνα, κλωστή και χαρτόνι για να σχεδιάσω την καρδούλα για οδηγό.  Έπειτα μπήκα στο ίντερνετ (που βρίσκεις τα πάντα!) και σε ένα βίντεο στο youtube  βρήκα αυτό που έψαχνα!  Μόλις ο μπουρίτος αποφάσισε να κοιμηθεί έβαλα μπρος και έπειτα από 15 λεπτά το είχα φτιάξει! Εντάξει δεν είναι τέλειο, αλλά είναι από τα χεράκια μου και είμαι πολύ χαρούμενη!


Έλα μου όμως που πήραν τα μυαλά μου αέρα και ήθελα να φτιάξω και έναν σελιδοδείκτη! Σήμερα αφού γύρισα από την δουλειά λέω δεν γίνεται πρέπει να το κάνω. Πήρα πάλι τα υλικά μου, πρόσθεσα μία ροζ κορδέλα που είχε περισσέψει από κάποια μπομπονιέρα και ξεκίνησα.
Αυτή τη φορά η καρδούλα που σχεδίασα ήταν μικρότερη. Έκοψα από την ίδια μπλε τσόχα έξι καρδούλες και έραψα τις 3 πάνω στην κορδέλα. Έπειτα έβαλα τις υπόλοιπες 3 από την πίσω πλευρά και τις έραψα με blanket stitch.


    Νομίζω ότι τελικά βγήκε αρκετά καλό. Μπορεί να φτιάξω ακόμα ένα για να το κάνω δώρο στην αδελφούλα μου και μετά να δούμε τι θα μου κολλήσει πάλι στο κεφάλι να φτιάξω!
Πως σας φαίνεται;