Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Mommy Blogger Award!

Αυτό το υπέροχο βραβειάκι ξεκίνησε από το μπλογκοσπιτάκι της Μαργαρίτας και της Νίκης, το Mommywiki  και κατέληξε στο δικό μου από την γλυκιά μαμά Μαριαντίνα του mommyinhappiness!
Μαριαντίνα μου σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες, άργησα λίγο να το παραλάβω αλλά δεν έβρισκα χρόνο, ελπίζω να με συγχωρέσεις...


Οι κανόνες λοιπόν για την παραλαβή του βραβείου είναι:
  1. Να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις.
  2. Να στείλω το βραβείο σε 3 blogs  που γράφονται από μαμάδες (ανεξαρτήτου θεματολογίας).
  3.  Να αναρτήσω το βραβείο στο blog μου. 
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τις ερωτήσεις:

Ποια είναι η αγαπημένη σας λέξη/έκφραση που έχουν πει τα παιδιά σας?
Η αγαπημένη μου λέξη που έχει πει το Μπουριτάκι μου, είναι το "Αγκου"!!! Είναι μόλις 6 μηνών και εγώ λιώνω όταν τον ακούω να "μιλάει". Φαντάσου να πει και "μαμά" τι έχει να γίνει...!

Ποια είναι μια από τις ευτυχισμένες σας στιγμές ως γονείς που δεν θα ξεχάσετε (εκτός της γέννησης)? 
Χμ... Τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν, ήταν τα πρώτα μας με το Μπουριτάκι και από το πρωί, που ξυπνήσαμε αγκαλίτσα, έκλαιγα από συγκίνηση. Οι υπόλοιποι στο σπίτι, με κορόιδευαν, αλλά νομίζω ότι καταβάθος όλοι συγκινήθηκαν, που ήταν τα πρώτα μας Χριστούγεννα....

Ποιες ώρες της ημέρας μπλογκάρετε και εκείνη την ώρα που είναι τα παιδιά σας?
Συνήθως ανοίγω τον υπολογιστή το βράδυ, που το Μπουριτάκι έχει κοιμηθεί, αλλά και όποτε βρίσκω ευκαιρία, είτε είναι πρωί ή μεσημέρι. 

Ποια είναι τα αγαπημένα σας blog σχετικά με παιδιά?
Αυτό είναι δύσκολο... Πολλά είναι τα αγαπημένα μου Blogs και τα διαβάζω όλα! Δεν χάνω ανάρτηση!!

Με ποιό υποκοριστικό αποκαλείτε τα παιδιά σας?
Εκτός απο το "Μπουριτάκι"? "Αγαπούλη", "Αντρούλη", "Παιζάκι μου", "Μπιρμπιλόνι μου" και "Έρωτα μου"!!!

Πότε και που κάνατε την πρώτη σας βόλτα?
Την πρώτη μας βόλτα την κάναμε όταν το Μπουριτάκι ήταν μιας εβδομάδας. Είχα πάρει το ok από τον παιδίατρο και έτσι πήγαμε για καφεδάκι, σε μια ωραία καφετέρια στο λιμανάκι στη Ρόδο. Είδαμε θάλασσα, απολαύσαμε τη βόλτα μας και γυρίσαμε σπίτι!

Πότε και που κάνατε την πρώτη σας βουτιά?
Ακόμα δεν κάναμε το πρώτο μας μπανάκι. Περιμένω όμως πως και πως να μπει το καλοκαιράκι να πάρουμε σβάρνα τις παραλίες!

Πότε και που κάνατε την πρώτη σας εκδρομή?
Εκδρομές δεν κάνουμε, αλλά το πρώτο μας ταξίδι το κάναμε τα Χριστούγεννα στην Αθήνα που πήγαμε να δούμε συγγενείς. Περισσότερα εδώ.

Με τη σειρά μου θα ήθελα να δώσω το βραβείο αυτό στα παρακάτω αγαπημένα blogs. Κρίμα που δεν μπορούμε σε παραπάνω γιατί είναι πολλά τα αγαπημένα μου...
  • Στην Κωνσταντίνα και το   Princess
       

4 σχόλια:

  1. Λίνα, ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίνα μου διαβάζοντας την ανάρτησή σου σκέφτηκα πόσο τυχερό είναι το μπουριτάκι σου που μεγαλώνει κοντά στη θάλασσα!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ σε ευχαριστώ τόσο πολύ για την τιμή!!!!!

    όσο για τις ερωτήσεις στις 3 πρώτες νομίζω έχω ακριβώς τις ίδιες απαντήσεις να δώσω!!! ;) και εννοείται ότι περιμένω κι εγώ το καλοκαίρι πώς και τί!

    Να χαίρεσαι το μπουριτάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι καλύτερο απο τα πρώτα Χριστούγεννα με το παιδί σου!!! Το βραβειάκι μου το λαμβάνω με τιμές και με δόξες!! Σ' ευχαριστώ πολύ Λίνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή