Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Μετακομίζω γιατι χωρίζω... (ε καλά, λέμε τώρα...!)

Βρε βρε βρε... Χρόνια και ζαμάνια! Ε εντάξει, όχι χρόνια, αλλά ένας μήνας πέρασε... Δεν φταίω εγώ! Μια το Πάσχα, μια οι αλλεργίες, οι ιώσεις , τα νοσοκομεία (είχαμε και από αυτά ευτυχώς όμως όχι για κάτι σοβαρό), πλειστηριασμούς (σαν και αυτόν που γνώρισα τον άντρα μου!)  και κυρίως η αναζήτηση νέας στέγης να στεγάσει τη φαμίλια, πέρασε ο μήνας. Όχι πως δεν κατάλαβα πως πέρασε, το κατάλαβα και το παρακατάλαβα και η αλήθεια είναι, ότι μου έλειψε και το μπλογκοσπιτάκι μου και τα γειτονικά σπιτάκια. Ξέκλεβα που που κανά μισάωρο και διάβαζα ότι μπορούσα από τα νέα σας, αλλά σίγουρα κάτι θα μου ξέφυγε.
 
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Το Πάσχα πέρασε ήρεμα, χωρίς πολλά πολλά. Γιορτάσαμε στην παραλία, με  την γιαγιά και τον παππού και έκανα και το πρώτο μου μπανάκι. Την άλλη μέρα βέβαια, είχα ρουφήξει ένα ξεγυρισμένο κρύωμα, αλλά δεν βαριέσαι μέσα στο πρόγραμμα και αυτό! Ευτυχώς και μου έκοψε και δεν μπανιάρισα και το Μπουριτάκι!!!
Εντωμεταξύ,  τους τελευταίους μήνες ψάχνουμε σπίτι στην πόλη της Ρόδου, γιατί προσωρινά έμενα στο σπίτι των γονιών μου στο χωριό.  Τα ενοίκια παντού παράλογα... λες και δεν υπάρχει κρίση, λες και οι μισθοί όλων είναι άνω των 1000 ευρώ και μας περισσεύουν... Και τα σπίτια, μαύρο χάλι!
Βρήκαμε ένα,  είπαμε  πως θα το νοικιάσουμε και περιμέναμε μετά το Πάσχα, να μας ειδοποιήσει η σπιτονοικοκυρά, να κάνουμε το συμβόλαιο... Πέρασαν οι μέρες, η μαντάμ πουθενά! Έβαλα την φίλη μου να πάρει τηλέφωνο και καλά ότι ενδιαφέρεται να το νοικιάσει και η μαντάμ το νοίκιαζε κανονικά! Οκ, δεν σου κάνουμε για ενοικιαστές, γιατί δεν μας το λες να ψάξουμε κάτι άλλο....? Εγώ ήθελα να την πάρω τηλέφωνο να της ζητήσω τα ρέστα, ως θερμοκέφαλη, παρορμητική, κριός αλλά ευτυχώς με συνέτισε εγκαίρως ο σύζυγος!
Μετά από αυτή την απογοήτευση, πήραμε πάλι τις εφημερίδες ανα χείρας, ανεβήκαμε στο μηχανάκι και πήραμε σβάρνα τις γειτονιές. ΤΙΠΟΤΑ! Σπίτι της προκοπής ούτε για δείγμα. Και σαν  να μην έφτανε αυτό, υπήρξε ιδιοκτήτρια που από το τηλέφωνο, μας ρώτησε πόσα άτομα είμαστε και μόλις είπαμε πως είμαστε ένα ζευγάρι με ένα μωράκι απάντησε "Απαπαπαπαπαπα (τόσα πα!) όχι μωρό...Ενοχλεί!!!!". Που να της λέγαμε, οτι έχουμε και σκυλάκι! Θα την έπιανε κρίση!
Τελικά για καλή μας τύχη, ο άντρας μου έπεσε πάνω σε ένα φίλο του ένα πρώι και του είπε οτι νοικιάζεται ένα διαμέρισμα στην πολυκατοικία που μένει. Όταν μου το είπε, δεν ενθουσιάστηκα. Ήμουν τόσο συνηθισμένη να βλέπουμε χάλια σπίτια, που απέκλεια την πιθανότητα να είναι καλό. Και ευτυχώς διαψεύστηκα!!! Και καλό ήταν και είχε όσα θέλαμε και η τιμή καλή και επιτρέπονται τα κατοικίδια! Και φυσικά το νοικιάσαμε!!!!
Την προηγούμενη  εβδομάδα είχαμε  καθαριότητα, μετακομίσεις, απεντόμωση γιατί έχει γεμίσει ο τόπος κατσαρίδες και ότι συνεπάγεται μιας μετακόμισης.... Το περίμενα οτι η κούραση θα ήταν αρκετή, αλλά δεν φανταζόμουν πόση!!! Αλλά είμαι πολύ χαρούμενη, που τελικά βρήκαμε σπιτάκι και ας μην είναι τέλειο και ας του λείπουν πολλά ακόμα, για να είναι λειτουργικό.... Σιγά σιγά όλα θα γίνουν!  Είχα βάλει στόχο, να μείνουμε πρώτο βράδυ στο νέο μας σπίτι, την προηγούμενη Παρασκευή, που ήταν η πρώτη επέτειος του γάμου μας, έτσι για γούρι! Απο τη φούρια μου κατάφερα και μείναμε απο την Πέμπτη! Ακόμα βέβαια χρειάζεται αρκετή δουλειά, οι κούτες γεμίζουν άνετα ένα δωμάτιο, αλλά θα βάλω τα δυνατά μου!!!
Ελπίζω να τα πούμε σύντομα! Με το που τακτοποιηθούμε θα επανέλθω δριμύτερη...!!

ΥΓ. Το Μπουριτάκι μου μπουσούλισε!!! Δεν ξέρω αν άργησε αλλά τρελαίνομαι να τον βλέπω να σέρνεται σαν το φιδάκι!!! Και όλο χαχανίζει! Θα του ράψω ένα φορμάκι-σφουγγαρίστρα να μου καθαρίζει και το σπίτι!!! χα χα χα γελάω μόνη μου πάλι....


20 σχόλια:

  1. καλορίζικο το καινούριο σπίτι σας Λίνα μου!! Μόνο χαρές να δει!! πολλά φιλιά στο μπουριτάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου!!! Τα φιλιά μου στο Νικόλα!!

      Διαγραφή
  2. Το φορμάκι σφουγγαρίστρα θα βοηθήσει πάρα πολύ Λίνα μου! Καλορίζικο το σπιτάκι σας. Πολλά φιλιά στο μπουριτάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι νομίζω θα βοηθήσει...! Κάπου το είδα να σου πω την αλήθεια για αποκριάτικη στολή! Τώρα του χρόνου ξέρω τι θα ντυθούμε!!
      Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ! Κάποια στιγμή θα πρέπει να βρεθούμε!!!

      Διαγραφή
  3. καλορίζικο το σπιτάκι σας! να το γεμίσετε με χαρούμενες φωνές και με γελάκια και να δημιουργήσετε σε αυτό όμορφες, τρυφερές αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τελικά μόνο οι αναρτήσεις σου υπέροχες αλλά και τα σχόλια σου!!! Σε ευχαριστώ πολύ Μάχη μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. καλορίζικο το νέο σας σπίτι και να τα χιλιασετε! Πάντοτε μαζί και αγαπημένοι! με το καλό να αποκτήσετε και άλλα μέλη στην οικογένεια! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!! Αν και εγώ θέλω άλλα δυο τρία τουλάχιστον μέλη δεν νομίζω να βρω σύμφωνο τον σύζυγο!!!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καταρχάς εκνευρίστηκα πολύ με αυτό που σου είπε ότι το μωρό ενοχλεί!! Αν είναι ποτέ δυνατόν! Και μεταξύ μας και εγώ θα ήθελα να την πάρω τηλέφωνο την άλλη να της ζητήσω τα ρέστα... Τέλος πάντων καλορίζικο το σπιτάκι σας και να τα χιλιάσετε με τον άντρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε Μαριαντίνα μου ακόμα το σκέφτομαι! Περνάω έξω από εκείνο το σπίτι (που είναι ακόμα ανοίκιαστό!!!) και μου ανάβουν τα λαμπάκια! Αλλά δεν πειράζει τελικά μου βγήκε σε καλό γιατί το σπίτι που τελικά νοικιάσαμε είναι και καλύτερο και με καλύτερο ιδιοκτήτη!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Καλορίζικο!! Αυτό το φορμάκι αν το φτιάξεις κάνε 2 για όταν με το καλό μπουσουλίσει και εμένα ο Πετράκος μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα στο υπόσχομαι αν τα καταφέρω και φτιάξω θα κάνω και ένα για σένα!!!
      Φιλάκια στα μωράκια σου!

      Διαγραφή
  7. καλοριζικο το σπιτακι σας!!σιγα σιγα ολα θα γινουν!!!Χρονια πολλα και για την επετειο!!Να ζησετε με τον αντρουλη σου ευτυχισμενοι!!!με το καλο να περπατησει το μπουριτακι!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καλή αρχή στο νέο σας σπιτάκι..πάντα κάθε αρχή και δύσκολη ...αλλά η δημιιουργία ενός νέου περιβάλλοντος είναι πάντα μια ευχάριστη απασχόληση .. Και όσο για το φορμάκι σφουγγαρίστρα κυκλοφορεί μία στο facebook αν σε ενδιαφέρει... Η δικιά μου έχει γίνει 6 χρονών και νομίζω ότι και εγώ τη χρειάζοαμαι ... Για αυτό φορνμάκι χωρίς πατούσες... να το φοράει και μεγαλύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα σωστά ένα τέτοιο φορμάκι είναι επένδυση!! Δυστυχώς η δημιουργία νέου περιβάλλοντος αγκαλιά με ένα 10 κιλο μωρό είναι λίγο κουραστική- ευχάριστη μεν αλλά πονάει η μέση μου ρε παιδί μου!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Να ζήσετε και καλορίζικο το νεό σας σπίτι! Σύντομα θα μαζέψεις τις κούτες και θα σου φαίνεται η μετοκόμιση μια μακρυνή ιστορία... φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ για αυτή τη μέρα που δεν θα υπάρχει ούτε μια κούτα στο σπιτι!!!
      Σε ευχαριστώ Νίκη μου!

      Διαγραφή
  10. Καλορίζικο το σπιτάκι σας και μόνο χαρές και γέλια να δει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Και εσυ ότι επιθυμείς! Φιλάκια!

      Διαγραφή