Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Χρωστάω ανάρτηση!

                                                                                                                                                                                                                                                 Ναι, ναι, το ξέρω, έχω αργήσει πολύ! Είμαι όμως λίγο δικαιολογημένη, λόγω μετακόμισης! Ήρθε όμως η μέρα που όλοι περιμένατε!!! Η απονομή του βραβείου ξεκινάει αμέσως τώρα!!!  Το βραβείο αυτό, είχα την χαρά και την τιμή να το παραλάβω από:          
Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε! Σας στέλνω την αγάπη μου!
Όπως κάθε βραβείο που σέβεται τον εαυτό του έτσι και αυτό έχει κάποιους κανόνες που πρέπει να ακολουθήσω. 
  1. Πρώτο και κυριότερο: αναφέρεις ποιος σου το χάρισε και τον ευχαριστείς!
  2. Δεύτερον απαντάς τις ερωτήσεις που ακολουθούν.
  3. Δίνεις και εσύ με τη σειρά σου το βραβείο αυτό σε 11 blogs με λιγότερα από 200 μέλη
  4. Και ενημερώνεις για τη παραλαβή του.
  5. Ακολουθείς ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ  το blog που στο χάρισε. 
Οι ερωτήσεις:
α. Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας
Από μικρή μου άρεσε να γράφω και για να γίνω πιο συγκεκριμένη, ήμουν από τα κοριτσάκια που γράφανε πάντα ημερολόγιο! Έτσι λοιπόν με τον ερχομό του μωρού μου, ήθελα να γράφω κάπου όλα αυτά που σκέφτομαι και ζω. Έτσι απλά ξεκίνησε το motherhood for dummies! 
β.  Ποιο είναι το θέμα του blog σας / με τι ασχολείται
Το θέμα μου είναι πάντα το Μπουριτάκι μου και ότι έχει να κάνει με αυτό! Σαν νέα μαμά είναι πολλά αυτά που δεν ξέρω στο μεγάλωμα ενός μωρού, όμως ψάχνω, ρωτάω και στο τέλος καταγράφω την εμπειρία μου!
γ. Από που βρίσκεται την έμπνευση σας
Από την καθημερινότητα. Από το πόσο κουράστηκα κάνοντας δουλειές. Από το πόσο έχω αμελήσει τον εαυτό μου μετά την άφιξη του μπέμπη. Από την πρώτη του φρουτόκρεμα. Από το πρώτο του μπανάκι και πάει λέγοντας! Πολλές φορές μου αρέσει να φτιάχνω διάφορα πραγματάκια και να τα μοιράζομαι μαζί σας.
δ. Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του  blog σας
Κάθε ανάρτηση μπορεί να πάρει αρκετές μέρες για να "ανέβει". Συνήθως γράφω κάτι όταν μου έρχεται και περνάνε μέρες μέχρι να βρω λίγη ώρα να κάνω τις απαραίτητες διορθώσεις. Για παράδειγμα έχω στο πρόχειρο αυτή τη στιγμή 4 έτοιμες αναρτήσεις που θέλουν λίγο χρόνο ακόμα... 
ε.Έχετε νέες ιδέες για το blog σας
Ιδέες υπάρχουν, χρόνος δεν υπάρχει! Αλλά αυτό είναι κάτι που σίγουρα θα το έχετε ξανακούσει! Γιαυτό και άργησα και αυτή την ανάρτηση!!!
ζ. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας
Όσο μου επιτρέπει η κάθε μέρα! Συνήθως έχω δέκα λεπτά από δω, δέκα λεπτά από κει, 30 λεπτά παραπέρα!
η. Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε
Όταν κοιμάται το μπουριτάκι! Αν δεν έχω δηλαδή κάτι άλλο να κάνω!
θ. Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς
 Ότι θέλω να ξέρει, το γράφω στις αναρτήσεις!
ι. Ποια είναι τα χόμπυ σας
 Εκτός από το blogging, μου αρέσει πολύ το διάβασμα, να φτιάχνω διάφορα χειροποίητα πραγματάκια και ο χορός! Δυστυχώς το τελευταίο δεν μπορώ πια να το κάνω λόγω έλλειψης χρόνου, τα υπόλοιπα τα καταφέρνω που και που!

Δυστυχώς, από ότι φαίνεται  είμαι σίγουρα η τελευταία που παρέλαβα το βραβείο αυτό.  Όλοι οι άλλοι το έχουν πάρει ήδη, έχουν κάνει και ανάρτηση - εννοείται- όχι σαν και μένα που πέρασε πάνω από μήνας (γκουχου γκουχου ίσως και δυο....).  Δεν θα το παραδώσω λοιπόν κάπου συγκεκριμένα και ας με συγχωρήσετε γιαυτό μου το ατόπημα! Αν πάλι κάποιος δεν το έχει πάρει και το θέλει ευχαρίστως του το χαρίζω με χαρά!

8 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!!
    Εμείς οι μάνες έχουμε θέμα μεγάλο με τον χρόνο χαχα
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δέσποινα μου! Το θέμα χρόνος είναι πάντα επίκαιρο ειδικά για εμας τις μάνες! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Και εις άλλα με υγεία!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα να σαι καλά ευχαριστώ! Είδα πάλι αυτή την Κυριακή τις νοστιμιές σου...!!! Έχεις φοβερό ταλέντο!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια και από εμένα για το βραβειάκι σου!!!
    καλώς σε βρήκα και καλό μήνα!
    τα βραβεία τελικά μας δίνουν την ευκαιρία να γνωριστούμε,όσο για το θέμα του χρόνου νομίζω ότι αποτελεί το καθημερινό πρόβλημα για όλες μας!
    Φιλιά σε εσένα και το όμορφο νησί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Εκτός απο ευκαιρία να γνωρίσουμε η μία την άλλη, τα βραβεία μου φτιάχνουν πολύ το κέφι! Νιώθω μεγάλη χαρά κάθε φορά που παίρνω αλλά και δίνω βραβείο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Λίνα μου έχεις και άλλο!! Πέρασε να το πάρεις απο http://imerologiomwrou.blogspot.gr/2013/07/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή