Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Φωτογράφισε το! Ιούλιος 2014 - Εβδομάδα #1

Επιτέλους ξεκίνησα και εγώ το φωτογραφικό παιχνίδι που μήνες τώρα ήθελα να ξεκινήσω! Την ιδέα την έδωσε η Μάρθα από το Γίναμε γονείς! η οποία το οργανώνει κιόλας. Μπορεί να συμμετέχει ο καθένας ακολουθώντας κάθε μέρα την λέξη που αντιστοιχεί! Είμαι πολύ χαρούμενη που συμμετέχω!
Για πληροφορίες : Φωτογράφισε το!

Ο μήνας Ιούλιος!


 

Εβδομάδα #1 ( 1/7 - 7-7 )

Φωτογράφισε το!
Weekly board #1

1/7 Φωτογραφική μηχανή
Μπορεί πια, τις περισσότερες μου φωτογραφίες να τις βγάζω με το tablet, αλλά την ροζούλα μου δεν την αποχωρίζομαι.... Έχουμε αποθανατίσει παρέα, πολύ ωραίες στιγμές...

2/7 Γράμματα
Τα γράμματα αυτά, είναι δώρο από την αγαπημένη μου αδερφούλα και σκοπεύουν να στολίσουν το δωμάτιο του Θανάση. Είναι τα δύο πρώτα του ονόματος του στα αγγλικά.
3/7 Φρούτο
Φρούτο: Καρπούζι φυσικά! Το αγαπημένο μου καλοκαιρινό φρούτο.... Η φωτογραφία αυτή, είναι από την ανάρτηση για το πράσινο τσάι καρπούζι!!!
4/7 Το τελευταίο πράγμα που αγόρασα
Το τελευταίο πράγμα που αγόρασα ήταν 4 ρολά από διακοσμητικό αυτοκόλλητο! Έχω στο νου μου μια μεταποίηση και είπα να είμαι έτοιμη. Δεν είναι τέλειο?

5/7 Στο δρόμο
Στο δρόμο προς την Ακρόπολη της Αρχαίας Πόλης της Ρόδου, γνωστός και σαν λόφος Μόντε Σμίθ, δεν μπορείς παρά να θαυμάσεις την υπέροχη Πανοραμική Θέα προς την παλιά και νέα πόλη της Ρόδου αλλά και τα μικρασιατικά παράλια! Πολύ συχνά ανεβαίνω στο λόγο είτε μόνη μου να ηρεμήσω λίγο χαζεύοντας τη θάλασσα είτε με την υπόλοιπη οικογένεια να κάνουμε περίπατο... Είναι από τα αγαπημένα μου τοπία της Ρόδου!

6/7 Από χαμηλά
Από χαμηλά επέλεξα να φωτογραφίσω την Μονή Παναγίας Τσαμπίκας στην ανατολική ακτή του νησιού. Η Μονή βρίσκεται σε λόφο και η φωτογραφία τραβήχτηκε από την ομώνυμη παραλία που βρίσκεται ακριβώς από κάτω.






7/7 Έμπνευση 
Ε, εντάξει  αυτό ήταν εύκολο! Πολύ εύκολο.... Τους τελευταίους μήνες η έμπνευση μου έχει να κάνει με το πλέξιμο... Με το που δω αυτά τα υπέροχα χρώματα με τη μία θέλω να πλέξω κάτι! Εδώ ξεκινάω μια κουβέρτα!!!





2 σχόλια:

  1. πάρα πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!!! Τις είχες αναρτήσει και στην ομάδα; Επειδή δεν τις θυμάμαι!!! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή